Hoe werkt het?

Stap 1

1. Als zaak heb je een unieke QR-code

Bij het aanmaken van een account wordt er een unieke QR-code gecreëerd voor jouw zaak.

Wij kunnen deze volledig personaliseren, zodat deze in lijn is met jouw logo en jouw kleuren.

De code kan op alle mogelijke manieren in jouw zaak komen, van visitekaartjes tot gevelborden, je kan het zo gek niet bedenken 😀.

Stap 2

2. De klant scant deze QR-code in

Op het moment dat jouw klant deze QR-code inscant komt er een personaliseerbare openingstekst. Vervolgens kan er een fooi gegeven worden.

Tiplo laat je toe om veilig en transparant fooi te ontvangen met een ruim aantal betaalmethoden waaronder bancontact, apple- / google pay en kredietkaarten.

Deze fooi kan je op een aparte omzet rekening boeken die niet in de btw-aangifte terecht komt. Hiermee kan je een leuke teamactiviteit organiseren.

Stap 3

3. Verbeter uw service dankzij uw cliënteel

Naast het geven van fooi kunnen klanten ook bepaalde vragen beantwoorden en een review schrijven.

Deze vragen kan je volledig zelf bepalen. Op deze manier krijg jij de inzichten waar jij naar op zoek bent.

Door Tiplo kan je doelgericht en overzichtelijk aan de slag met de input van je klanten.

In een laatste stap kan de klant nog een e-mailadres achterlaten waarmee jij als zaak de relatie met jouw klant kan onderhouden.

diagonal line

Meer weten?

Let’s talk 👋

Foto van Andreas

Andreas Geamanu

De economische man
andreas@tiplo.be
+32 470 20 49 78
Foto van Andreas

Simon Van Den Hende

De technische man
simon@tiplo.be
+32 478 04 31 68